2007年9月5日 星期三

Wednesday, September 05, 2007

 

已經2天了..
還是很不習慣稱呼自己係一個NDC的學生...
差不多和所有會教導我的老師都見過面..
感覺上這裡既風氣和BHJS相比真係完全唔同..
落堂個陣問阿SIR借左本B.S.教科書黎睇..(好大本呢..)
慢慢咁睇左幾十頁..
發覺自己對企業概論這一科十分感興趣~~
要認識一些管理學,市場學,財務,風險管理等等的基本概念...
希望可以搞到掂呢科啦..

咁快就要立即進入作戰狀態真係唔容易..



我真的能夠在這裡顯揚那因認識祂而有的香氣??
我們四面受敵、卻不被困住.心裡作難、卻不至失望.
<--我相信這會成真嗎?
現在自己既心境好複雜..
RE vance:
我算係又思又走吧...
既不斷在思想,亦不斷在向前走...
因為我唔可以放棄MY WAY...
RE 浩然:
雙刃劍這個比喻好貼切啊~~
我也不清楚我係哪一類..
我只知我最後一定會用正面思想引導自己前進...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...