2007年9月17日 星期一

Monday, September 17, 2007

 

尋晚我擔心左好耐都訓唔著..
我害怕會傷害了你..
幸好...
記住你講過要算數架...
呢個係我們的承諾..
唔準反口~~



今日唱'愛是不保留'..
異常清晰的畫面出現在腦海中,
淚水不住地流下來..
這是你給我的提醒麼??

To一個十分累的人:
你想做的事,就由我們一起去把它完成吧!!
這件工作不應該由你一個去承擔..

RE 妹:
講緊一個朋友LOR..
你想約我飲野?
好丫~~
你幾時有空?
RE stevie:
一件你都要參與既行動~~XDD
我是說真的..
RE monkey:
我都唔知點解會咁..
係o個個moment我第一個諗到既答案就係'蟹'... =.=''
可能係因為我慣左做蟹~~hehe~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...