2007年9月1日 星期六

Saturday, September 01, 2007

 

這是最好的時候,這是最壞的時候。
最好,係因為一切欣欣向榮 (Seems to be.... ^~^)
最壞,係因為無數隱藏在不為人知的角落所發生既事情...
係時候要變革了...
查實我真係冇乜點諗過應該點變..
或許係因為我覺得自己想不到一個好方法吧..


我能否因為一部分人既緣故而放棄我既自由?
這是一條超級難答既問題..
我是有些矛盾的..(好似精神分裂咁..  =.='')
一方面我認為我們應當這樣做..(詳情請睇 1 Corinthians 第8章..)
但另一方面我又諗難道我們要因為少數人而捨棄大家的利益?
這公平麼?
我想了很久...我想了很久...
由大家下了最初既決定開始..
我就抱著這個懷疑..
在這二十多小時中,
我既腦海浮現了很多名字..
有熟悉的,也有一些只是點頭之交的..
他們重要嗎?
佢地絕對係重要既一群!!
只是他們一直都很少出現在我們的視線中..
想起一個個名字,想到一個個鼓舞人心既前景...
如果我們這樣做的話,
我們既迴旋空間將會擴張不少..
我地將會....
我地就可以....(下刪N個字....)
想著想著,我不由自主變得雀躍起來..
就係咁,我便釋懷了..
夜已深,我既文章是時候要作結了..
今日係最後一日做義工..
今年真係笑死,激死,攰死...
別了,小朋友們...
但願遲D我會有時間返黎探下你地啦~~
RE 浩然:
你好似好夜訓<---俾你知道左TIM...
我都冇計...
RE vance:
我想我依舊會想這些事吧..
這是我既性格,總會不斷掛念某些人/事...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...