2007年8月29日 星期三

Wednesday, August 29, 2007

 

限期仲有幾日就到了..
究竟我應該如何作出選擇?
我係這幾天一直在想這個問題..
今年剩下來既4個月可算是最佳機會去做這一連串既事..
而在我既預算中我絕對冇任何藉口去SAY NO..
可是我仲未下到最後決定..
諗呢D野真係好傷神..
但係我控制唔到自己唔去諗..



中六就黎要開始啦..
不過我仲未想放低這一切..
雖然我沒法子在這幾個月中做什麼驚天動地既大事,
但我從中獲得了無比動人既經歷..
有歡笑,有憂愁,
有胡鬧,有扶持,
根本冇可能用幾個形容詞講晒我既感受...
我只能說一句:
我一D都冇浪費呢4個月!!
Re herman
好低能咩?
唔覺WOR,,,,
我覺得好窩心至真~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...