2012年10月5日 星期五

致新手牧者的信 1 : 投身牧養

 

 

 

講完公民廣場 & 不可或缺的教會之後,

係時候談談呢本最近睇緊既書~~

 

點解會遇到呢本書 ? 呢個完全係一個巧合.

事緣我要買一份禮物送比剛決志的組員,點知就係基道發現左佢..

個一刻,頗有眾裡它千百度的感覺.

"是你了,你就是我此刻要追緊的那個.." 個下我真係有呢種感覺.

我總覺得有一把聲音引導我去選擇它,而不是另一本講自由既正書.

 

呢本書係一個神學院教授寫比剛加入牧職的人的.

試圖從不同角度解釋牧養這項職事.

組長是不是一個牧者? 我以前一直試圖去否認此事.

我覺得自己係small potato,點會搞呢D大事..

但係拎起呢本書個刻,我被迫去再次面對這個挑戰.

就係咁,我就開始左睇呢本書. 嘗試去了解更多..

 

我之前話神好鐘意對住我出必殺技..

"冇人可以奪去我既兒女"呢句, 我到落筆這刻仍然覺得很震撼.

我發覺神透過作者多次向我開火,狠狠修理我..

此外,他又在不同章節讓我看見一些很少留意既東西..

這些說話,催促我去反思自己的服侍,面對上帝的命令.

 

作者係第一章就清楚表示牧養職事不是一份職業,而係一份召命.

神呼召人去服侍教會,在上帝百姓當中去生活&服事.

依家再思考,我必須承認組長呢份服侍唔係一份簡單的工作,

而係神揀選人去做眾人的僕人.

係回望過去的境況時,我想上帝是特地把我放在這個地方的.

我有個感覺,它要我透過服侍呢個群體去睇到佢既大能.

 

係服侍的過程中,我一直睇到神的作為臨在小組..

雖然有些時間會發生一些令人沮喪的事,

但仍然有祝福在當中.

由會考,預科,到大專/大學,

我都看到神點樣係我地既生命中出現.

我看到神如何改變人心,把人領回佢既寶座前.

"我看見耶和華坐在高高的寶座上"是以賽亞所見的異象,

這亦是我所看見的圖畫.

神同在並沒有因環境改變而有所轉變.

 

在服侍中.我發現自己有個我很討厭的缺點,

就係我心底中的自傲.

這份自傲,一直影響住我點與人相處..

我好唔鐘意呢樣野,但係神卻話佢要用既,係人既全部性格/經歷,

這些東西全都會用作服侍人.

呢D說話,我以前係唔會講的, 因為我覺得好廢話.

神的智慧是人看為愚絕的? 我睇完咪照背囉,

但唔多明白佢講咩..

係服侍的年月中,我漸漸了解這些道理背後的意思.

有人說多謝我之前同佢講過一些話,以致佢明白神更多..

我竟然一D都唔記得自己講左D咩..  @@

當我跌跌撞撞咁去服侍時,神竟然用這些話/行為去祝福別人.

呢D唔叫屈機叫咩?

 

感恩的是,神比我係這段過程中搵到我的方向.

"你當剛強壯膽.不要懼怕、也不要驚惶、因為你無論往那裡去、耶和華你的神必與你同在 。"

"建立你教會,來醫治這地"

"我看到靈魂中的憂傷,孤獨中人的心在角落顫抖"

以上呢D經文/歌詞都是我在呢幾年中所領受的,

這些話,讓我看到我到底應該做什麼..就是去牧養主的羊.

呢個應該會係我呢幾年都會繼續行既方向.

好快我就要離開校園進入職場,我相信我的服侍又會進入新的關口..

 

原本想分享本書既內容,點合打打下變左講自己添.. =.=''

唯有留番下次先打...

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...