2012年10月29日 星期一

沒有把握的事



尋晚的談話,絕對係始料不及..
唉,再次敗給大象呢.. 真係有D燥底..
呢十多小時,我一直在想到底我咁做係咪岩..
最後,我發覺應該反思的是,為何我會被大象所駕馭..

呢兩個月, 一直也十分情緒化..
那說不清道不明的負面情緒一直圍繞住我..
或許正正因為咁,令我很想捉實抓得住的東西呢..
習慣左,心境原來會變得唔同..
呢種習慣,慢慢地影響左我.
自然會把擺位改變..
但係同樣地亦帶自己去險地..
最強的一點與最弱的一點,往往係一線之差..
當你問我這條問題時,我真係唔識比反應..
是,也不是..
呢幾年,想法上的確係有唔同,
但真正面對時,那份無力感卻仍然冇咩分別..
當我想到阿寶的話,心情又差多一大截..><

真係好討厭對事情冇把握..
特別係唔知結果個d事..
不過我想在人生中,總要跳落呢個火坑吧..
唔跳都跳左,除左歎氣之外都冇咩點..
話就話繼續了解多d,事實又會否如我所料?

實在唔識面對這個現況呢..
有冇天書可以救救我??


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...