2012年10月21日 星期日

未被磨滅的志氣,未被遺忘的誓言

 

image

image

 

這幾天一直因著濺起的火花及學業的問題所困擾住..

再加上事奉的事情.. 士氣低到爆炸..

 

岩岩見到成班人著住畢業袍影相,突然想起自己的誓言..

我講過,要在40歲前讀master..

以上的誓言是20歲既我所立的.

我希望我能再進入校園讀書..

學士,只是人生的一個中轉站..

今天,再次被激勵要努力完成呢個誓言..

 

之但係..我D士氣幾時先返黎..

我依家仍然處於有sense溫書但冇心機既階段.. 唉.

呢個sem真係好特別..

似乎我要面對另外一種的挑戰..

不只是書本內容,而是人際關係&面對自己

要學習做不同party之間的聯絡人,

也要學習面對自己的內心世界..

呢D野,比書上的知識更難..

 

另外,我開始左問神有關未來事奉方向..

仲有八年時間比我問,到時應該會知道我要去邊吧..

總覺得神唔會咁益我叫我去做同工...HAHA

 

--------------------------------------------------------

星期五忍唔住出左海邊祈禱..

(原來冇人會好似我咁鐘意出去祈禱..次次講大家既反應都係怪怪的 ><)

一路傾,突然有幾句說話浮現..

"我一早已在這地方行出我的大能"

"你所看見的,只是事實的片面"

天父, 你真知我心意~~

能與你有親密的對話真好:D

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...