2011年8月30日 星期二

一場夢

image

You , 唔係一個人,而係一段消逝了的......

 

我望住你.. 我發覺我唔知應該講咩..

心中有千言萬語,卻什麼也說不出口.

我好驚你會走,但係我又唔知係呢個moment應該點好.

靜默,成了這個時候唯一的選擇.

 

最後,我發覺自己在不自覺時抓住你的手..

點都唔肯放手..

那一刻,感覺很奇怪..

就是有點不真實的感覺.

 

然後,我醒了.

 

==================

醒左之後,我發呆了一會..

因為那夢境所涉及的太真實了..

真實得令我害怕.

這似乎係我心所想的投射..

 

"你"是誰?

我想,這是一份回憶..一份在我心中被理想化了的回憶..

在那時, 一切都彷彿十分美好,日子無憂無慮..

只是,點解你的樣子會出現在這個夢?

我真係唔明..

或者,我根本就心知肚明到底發生緊咩事..

 

可以咁講,呢個係我既一個軟肋.

一件incident,一段時光,一個人...

而你,成為了象徵...

 

應該點樣面對呢???

 

 

 

其實呢首歌,也可以被了解作另一種意思..

要搵一首歌表達自己此刻的想法,實在太難.

畢竟,這只是別人的歌.

 

別人的音樂,永遠也取代不了由我手所寫的文字..

我手,真能寫我心?

我不知道..

但是起碼,我會嘗試去用此方式去表達真實的我..

我的文字裡沒有謊話..因為..

我不會講大話,但我不必對你說出真相..

或者,我只能記下部份的真相.

看情況吧  ^~^

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...