2011年9月1日 星期四

天國精兵

 

你要和我同受苦難,好像基督耶穌的精兵。
凡在軍中當兵的,不將世務纏身,好叫那招他當兵的人喜悅。

 

有時會在教會中聽到人說我們要做天國既精兵..

我在想,什麼是精兵?

起碼,應該係接受過一定程度訓練既,先會叫精兵吧..

如果要嚴謹D,其實應該係經歷過鐵與血洗禮既先叫得做精兵..

 

精兵與雜兵最大的分別,應該是體現在士兵的質素吧..

無論係個人戰技定係集體陣勢,精兵都應該比雜兵強..

以致將領會放心把他們派遣到最重要的戰事上..

(如果當年唔係斯巴達人守溫泉關,我諗一早失守..)

 

突然諗起star wars入面個班Clones..

佢地,完全係一隊精兵..有組織,有技術.

只係,我有個疑問..

Clones咁好打係因為個母體超勁..

咁我地啦?

如果我地係精兵,我地又有幾好打/堅揪?

要成為精兵,有有冇條件?

唔係精兵,又係D咩?

 

如果我地係軍隊,係咪姐係話我地要好似古羅馬兵團咁佈陣對敵?

我唔鐘意既話,可唔可以做special force/後勤兵/ 文職?

如果要套落去服侍,這個課題的討論空間就更大了..

 

我諗,保羅當年應該冇諗過有人會咁解讀呢段經文吧..@@

但我真係好想知,到底基督精兵呢個concept係邊個搞出黎..

因為,呢個concept背後有太多可以思考的空間了.

甚至牽涉到我地點睇事奉,隊工...甚至教會..

 

以前係唔會諗咁多..

依家先知,想呢D課題之前,其實係有先決條件..

 

===================

寫在後面..

寫成這篇文章後,經歷了一些事情.

好想在此打一段禱文..

 

父阿..你是那位創天造地既神..

我們或會失信,但你卻是不會失信的那位..

當我們未出母腹,你已知道我們..

父阿,求你切切記念我們..

唯有你,才是我們唯一的依靠..

你曾向我說:你們是我的民.

我就如此向你祈求: 不要忘記我們..

我的心意,求你垂聽,

然而,不要照我的意思..

我要宣告,你是那位至高者,你是那必有預備的上帝.

昔日你看顧以色列民,孩子相信你今天同樣看顧我們..

孩子堅信,你所建立的,你必保守.

或許人看不到出路,但在人不能,在你卻能!

願你的旨意成全,如同在天上一般,

阿門.

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...