2011年8月3日 星期三

哀傷.寂寞.刺蝟

image

有一個故事,唔知你聽過未?

刺蝟身上有短而密的刺,當他們想從其他刺蝟身上得到溫暖時,

就會因身上的刺而傷害對方。

所以刺蝟就面對著一個進退兩難的局面 — 應否為了取暖而刺傷對方?

 

 

原來上次既事已經發生左幾日了..

這幾天心情也不太好..孤寂的感覺好強..

第一天心情極差..成個人唔識function咁..

做野時少少事都好易火..

幸好有一班同事們陪我~ (仲未打census發生既事添..再打吧,大把~)

 

唔知點解,呢幾日有幾個唔同既人搵我..

平時少見的,少傾的..突然有contact..

更O嘴的,是佢地都好明我既處境..又聽我訴苦..

(心諗:有冇咁多阿.. @@)

 

平靜了點後,是有想過應該點..

只不過,我仍然克服不了我的情緒..

我知,這情緒只係隱藏係心..而唔係消退左.

我係可以用dummy plug推動的..  =.=''

 

小儀比左好好既提醒我..叫我唔好沉沒在呢種情緒中..

我知你岩..而依家亦已比之前好好多..接近完全冇事咁..

問題是, 當trigger point 出現時,還可以這樣嗎?

都係個句,當內心有一根刺時,仲點可以restore?

唔通要格式化? 

如果係咁,咁我應該唔係人了..

 

突然想起在本文一開始提及的故事,

佢既名堂叫做Hedgehog's Dilemma..

其實,我們就是那堆刺蝟..

人類一方面渴望了解自己和別人,

另一方面卻害怕被人知道自己心底的想法而被出賣.

我們希望在別人身上取得滿足感,

但同時間我們又害怕自己在人際關係上受到傷害.

距離走得越近,我們就越容易發現人與人之間其實並不是真的認識得那麼深入.


 

與別人保持距離是保護自己的唯一方法,只是你可以忍受寂寞帶來的痛苦嗎?

受傷與寂寞,又應如何取捨?

 

PS 

單獨唔一定係寂寞既..

Alone 同 Lonely其實好唔同..

有興趣compare & contrast 嗎?

在我心中,是有一點定見既..

 

 

 

很喜歡的一個版本 :D




 


 


RE 浩然


你已經知道了嗎.... ?


呢個問題,我唔識答.


未來的數天,可能係一個好方式吧~~

1 則留言:

  1. 小學的時候, 也有老師跟我們說過, 孤獨不等於寂寞
    我也記到今天呢:) 所以... 很認同你說的 :)

    或是你覺得lonely, 但你不是alone的, we're with you
    或者你是alone的, 但你不覺得lonely, 或許因為... you know who's with you, God. :)

    加油~!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...