2011年8月26日 星期五

情緒四重奏 2

 

今次重睇..終於睇得明以前唔多了解既野..

睇番之前先寫低既註解.發現有D野同以前唔同左呢..

書中有幾十條用作反思的問題,今日睇完,諗左好多野..

 

以下呢幾條,係其中一D比較引起我注意既題目..

講下自己點諗吧~

 

Q: 什麼是我內心深層的需要?

A: 我想,是深入的關係吧.

係一D比較淺薄的關係上,我實在講唔到自己既心事..

我諗,深入既關係唔係指見得多/玩得多..

而係指彼此願意開放內心..

如果feel唔到對方的接納&願意聆聽, 點深入?

 

有一次同herman分享,好舒服.

我地唔係成日傾心事,但係我願意同佢講一D野,

我知佢會幾明我既一D思緒..

因為,我地係同類人..

係傾計既過程中,我地可以好free咁share..

 

 

Q: 我點形容自己?我又點睇以下既野?

  1. 自我價值
  2. 自我形象
  3. 自我接納
  4. 自我欣賞
  5. 自我能力

A:  一向都低.. 你問我有咩價值,我都唔知點答..

唔通我答你睇得多書?

我真係諗唔到我有咩值得拎黎講/show..

呢一句,應該算係對我的安慰吧..

神卻揀選了世上愚拙的,叫有智慧的羞愧;又揀選了世上軟弱的,叫那強壯的羞愧。神也揀選了世上卑賤的,被人厭惡的,以及那無有的,為要廢掉那有的,使一切有血氣的,在 神面前一個也不能自誇。(林前1:27-29)

 

Q: 在與人相處中,我點定自己的界線?

A: 我諗,係從嚴的..

我想要的,唔係普通hi bye朋友..

所以,我會下意識唔keep某D關係..

 

Q: 到底我安慰人的能力有幾強?有冇hurt到人既地方?

A: 呢條其實係我想問人既問題..

因為我都唔係好清楚..@@

有時有fd搵我傾計,我都唔係好明點解佢會搵我..

 

Q: 我的同理心有多少?

面對下面的情況,我又能有多少的明白 & 接納?

  1. 異常的想法
  2. 越軌的行為
  3. 錯誤的選擇
  4. 不認同的價值觀

A: 睇心情,睇人.. =.=''

當然,有D價值觀係我比較容忍唔到的..

 

講到最尾,睇呢本書最大既收獲係再次了解自己..

明白更多自己既情緒反應係點..

有D野,仲係未有答案呢..

有D野,仲需要再諗諗..

情緒呢個課程,應該可以寫多好多篇~~

好有興趣再知多D,諗多D呢~~

 

============================================

最近聽番燕姿既舊歌..

好鐘意呢首同害怕~~

有些遺憾只能一個人聽..

 

===========

延伸閱讀:

「高路」與「低路」之別

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...