2011年8月18日 星期四

情緒四重奏

之前在上俞牧堂時,無啦啦想起情緒四重奏呢本書..

於是決定重睇呢本正野..兩年已過,今次再看,感受大大不同..

很想記下一些自身的體會與想法..

 

唔知有冇人聽過一句頗不雅的說話?

"嘴巴說不要,身體卻很誠實"

雖然這一句的意義不是太好@@

不過如果改成這樣,意義就很不同了-- "意識說不要,情緒卻很誠實"

這句話講出左情緒的重要..

 

人作為一生命體,擁有一種強大的武器--情緒.

情緒是一把雙刃劍..既可以使人充滿力量,也能讓人一蹶不震..

咁什麼是情緒?

當受到外在/內在事物所影響,人會基於以往的經歷而作出快速反應.

那瞬間的判斷及反應,就係我地所講既情緒了..

(唔好問我definition.. @@  因為學者們對此仲未有定案..)

這種反應係唔經大腦思考的..對,我並沒有打錯.

信息由Thalamus 直接輸入 Amygdala..並立時作出反應.

如果冇記錯,當年既bio係有提過下的..不過我早忘掉了><

 

 

可以咁講,呢個係當下人最真實的反應..

記得騎象人一書的介紹曾提及,

我地話鐘意/唔鐘意一樣野時,其實並未作出思考..(思考仲未完成)

所謂的理由,往往係之後先想出來的..

當然,我唔係話理由都係籍口..

(仲未睇呢本..好想睇阿..)

 

其實我一向都唔太在意情緒的..

因為不懂,所以沒有多作了解.

直至人大左,因緣際會下才對此有多一丁點認識..

有時經歷左一D事,自己會突然有好大的反應..

我依家先知原來係身體比緊一D signal 我自己..

 

最近這個月,我嘗試即學即用,探索一下自己的情緒..

正巧最近大把情緒..正好拿來做試驗品.

(有時不禁在想,這也太巧了吧.. 是天父你的安排嗎?)

書中所說的,和我察覺的差不多..

搞到我有少少驚..因為我聽過人講過..

如果唔識處理拆掉保護網後爆發的情緒既話,

會非常大獲..

而呢排自己既情緒又的確比較差..真係複雜阿..

努力多日後,都只能處理&了解一部份的情緒..

 

幸好在知識上對情緒有了多一點的了解..

這也算是大收獲了~

下次再打一些領會吧,嘿

 

====

Re chai:

多謝你打咁長既回覆~XD

我唔係質疑弟兄姊妹的心志..而係有點懷疑靠把口傳福音的意義..

用幾分鐘,就可以改變一個人?

我知有成功例子..那,不成功的,又點計?

我唔係想無視聖靈的力量..

只係想想多一點,到底我們在怎樣deliver 這個"好消息" ...

 

至於singleness,其實之前都有同人講過類似既野HAHA

前幾個月仲好似重新get多次添..

不過唔係好clear..

 

上述既兩篇文章,都係我上突破個website搵的~

見佢地寫得幾好,咪成日睇佢地舍blog囉~~

1 則留言:

  1. 我自己覺得的是, 神既然給人有不同的傳福音的方法和恩賜, 有人用言語, 有人用行動, as long as我們都知道自己是在為主作工, 有時不用太考究到底我們所作的可以怎樣領人歸主. 我都明白你所講那種... 唔想 (我想亦不敢吧hahaa) 無視聖靈既力量, 但又想想清楚我們到底在做甚麼 (你所說點deliver) 那種矛盾~ 哎不過... 又真的不能置疑地... 神點做野... 佢0係"努力up""隨口up"甚至"廢up"中點樣扭轉人的生命... 有時我真係覺得~ 係理解唔到~ 測度唔到~ 正如我都唔知神0係我生命中邊d位突然改變我...~ = =" 我只能... 在旁歡呼囉haha

    想多點是好的, 但想到最後, 我想我們只需要知道祂是神 :)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...