2011年8月22日 星期一

這麼近,那麼遠




"這麼近,那麼遠" 呢句野,是其中一句我喜歡掛在口邊的說話..
因為好多時人與人之間的相處都係咁..
似近,還遠.

前幾日食完個tea,頹頹地..
我問:你有多少個"朋友"?
你苦笑了一聲..然後問番我轉頭..
當下,我既反應同你一模一樣..
這個問題,實在太難回答了..
如果要hea答,只要打開facebook就可以了:
image

但這些全都是"朋友"嗎?
好多frd之前都有感慨過,
都唔駛我再講..
當我數手指數到一些名字時,
突然發覺我唔識將佢地歸類..

聽完你講,有以下的感想..
關係有好多種.
有些關係,曾經很close,卻經不起歲月的考驗;
有些關係是因為了解對方,而要彼此退後數步;
有些關係,註定只是" Hi & Bye"
有些關係, 只是因利益存在..
當人生去到某個位,就會發覺大多數的關係都係不外如是..
一路聽,我個心一路震..
有D位,似曾相識.

人越大,發覺冇咁易同人交心..
客套,問好.好多時都係一句句無意義的話.
唔係話無需要,只係睇下同邊個講.
當要同某D人講呢D說話時,個心完全係赤赤痛..
幾年前你同我講我會咁,我一定當你講笑..
但當AT field要局部開啟,這使成了無法避免既事..
只是,我仍然好唔習慣..
(我好似仲未打有關AT field既野..@@)

在唔同地方看了幾句說話,見幾match個題目,
就貼出黎吧..


長大了才知道,從現在開始應該把握每一個你能把握的人,
放棄你留不住的人,不要因為想留住個別人而失去一群人。
  <上了大學才知道 [分享]>
 
要是你細心想想,會發現真正值得被我們記住的人其實並不是那麼多,也不需要那麼多。 ...... 從不在我生活中出現的人,沒有被記住的價值。
<還記得我嗎?>
 
友誼需要長時間來建立,在那連續的長時間內,大家在生活上有深入的同甘共苦,並因此產生關懷,而不是純粹的在場但沒有交往。
<友誼為何物?>
=============
能成為密友,大概總帶著愛。
否則,又怎能keep到呢種關係?


延伸閱讀:
友誼為何物?
還記得我嗎?

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...