2011年8月23日 星期二

仰望恩典

 

以前睇聖經,成日都睇唔明詩篇..

我唔明點解D詩人會寫低咁既作品.

例如呢首:


耶和華我的 神啊,我投靠你,求你救我脫離一切追趕我的人,將我救拔出來!
恐怕他們像獅子撕裂我,甚至撕碎,無人搭救。
耶和華我的 神啊,我若行了這事,若有罪孽在我手裡,
我若以惡報那與我交好的人,(連那無故與我為敵的,我也救了他。)
就任憑仇敵追趕我,直到追上,將我的性命踏在地下,使我的榮耀歸於灰塵。〔細拉〕
耶和華啊,求你在怒中起來,挺身而立,抵擋我敵人的暴怒!求你為我興起,你已經命定施行審判!
願眾民的會環繞你;願你從其上歸於高位!
耶和華向眾民施行審判。耶和華啊,求你按我的公義和我心中的純正判斷我。
願惡人的惡斷絕;願你堅立義人!因為公義的 神察驗人的心腸肺腑。
神是我的盾牌,他拯救心裡正直的人。
神是公義的審判者,又是天天向惡人發怒的 神。
若有人不回頭,他的刀必磨快,弓必上弦,預備妥當了;
他也預備了殺人的器械,他所射的是火箭。
試看惡人因奸惡而劬勞,所懷的是毒害,所生的是虛假。
他掘了坑,又挖深了,竟掉在自己所挖的阱裡。
他的毒害必臨到他自己的頭上;他的強暴必落到他自己的腦袋上。
我要照著耶和華的公義稱謝他,歌頌耶和華至高者的名。〔大衛的詩,交與伶長。用迦特樂器。〕

 

點解佢講到神好似唔理佢,

然後在最後又可以滿有盼望咁仰望上帝?

我一直都諗唔明..總覺得佢好似精神分裂咁.@@

 

今晚,我諗我明多少少佢地既心態了..

今日企係碼頭祈禱..

我發覺我講既wording一模一樣..

又係發脾氣,跟住求神出手,信靠佢會做野..

 

有時知道左D野,真係會好嬲好想發老脾..

會係咁問點解神睇住D野發生而唔做野..

越在乎,情緒就越大..

越去想,心情就越差..

彷彿看不到盼望似的..

當了解人的無力後,唯一能做的是把信心建立在上帝身上..

咁講聽落都幾矛盾@@

不過這確實係我既經歷..

(今日冇心情搵書既內容了.)

再呻幾多次都係冇用..

因為現實確實係咁..

而我可捉實的,就只有上帝的應許.

唔搵佢,搵邊個??

 

上星期同andy傾計..

無啦啦諗番起一首歌..

那時我仲係好後生,好鐘意哼呢首歌..

因為個melody好聽..

大個左再聽,感受唔再一樣了..

因為開始能夠品味到當中的一些意義..

"我的心不要忘記啊,他鞭傷換來新的生命啊"

 

在此記下這段說話..

係想記住神的足跡..

我信,第時睇番呢段野,.

我一定係勁感恩咁再讀的!

 

 

你...是我們每一個的主! 我們每一個...

 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...