2011年7月11日 星期一

相處很難



也許相愛很難,就難在其實雙方各有各寄望怎麼辦
如果將相愛換成相處,情況又是否一樣?

人地話講錢傷感情..
我想,更要命的應該是關係進深..
我眼中的關係是包括友情,愛情,親情...

人與人相處,就會產生一段段的關係..
我想,大部分人都會想同一些人有比較深入的關係吧..
任何關係的發展,都係講緊雙方的互動..
有來,有往...
我一直都唔信有全由單方面主動的關係..
你可以成日搵社工計,但呢種唔係關係..
只係一個受助者與助人者的交流..
(每次講親呢兩句,都會苦笑..  )

一講到雙向,問題就來了..
我以為我付出了,但對方卻感受唔到..
非常典型的情況,對嗎?
你有你的想法,我有我的立場..
事情,就變得十級複雜了..

傷感情,在於當想進一步進修關係時,
是需要下注的,那賭注就是原本的關係..
押了下去之後,冇人知後果會點..亦都冇得話收番..
大家Close左,固然開心..
不過,如果失敗左既話,咁就真係..哼哼..

那是否應該玩命?!


印象中好似冇一首歌叫<相處很難>  .. @@
唯有用呢首啦..


延伸閱讀:
傷感情

===========
RE hoho
制度無情是正常既..不過真係唔鐘意制度中既"冇人性" ...
你所講的,正是我所贊同的:D

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...