2008年6月30日 星期一

Tuesday, July 01, 2008

 

尋晚青10搞祈禱會,
好開心可以同大家暢快咁傾計~
那種感覺在剎那間回來了...
好似返返去以前咁..
尋晚傾左好多野..
好開心大家都睇到呢D野..
我覺得這是一個好好既開始.
有問題唔係問題.
最緊要係我地點樣作回應.
只要我地都有咁既心,
我深信青10一定會有改變!!




夜晚既談話實在太高興了~
我都冇諗過會傾咁耐的..
不過真係講唔停~~ xd

我知道這件事仲係冇解決到..
它依舊係我心中的一根刺..
負面的情緒潛藏在心中,隨時會爆發出來..

RE gary:
岩岩買左架T-90~
遲d可能買架B-2黎同人打~~
RE sunny:
leading??我根本冇laed過..  =.=
你地咁自發,我只是坐係度睇你地做姐~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...