2008年6月10日 星期二

Wednesday, June 11, 2008

 

去完2日一夜既退修營了~~
老實講,我是帶著期望與及傷感入camp的..
因為昔日我曾在同一個地方受到傷害...傷口至今仍未癒合....
坐車出入camp時大家都好同心咁唱住詩歌,
呢種感覺好特別..一切都是自發的,由衷的..
好享受這樣的唱詩時間..唱到勁high~~
入到camp,我終於可以有機會徹底地休息了..
之前既兩個星期我都飽受失眠之苦..
真係好好訓~~
之後有一段獨自靈修既時間..
段經文好反映到我現今服事既境況..
下次xg或者分享下我既領受~
係個camp入面,有好多時間同組長&導師坐埋一齊講自己既野..
謝謝你地耐心既聆聽!!
最難忘既是係第二日下午於某個樓梯位傾計既時間..
有機會分別同Ellen,Double,阿魚講自己既心事,
好enjoy呀!!
總括而言,今次個camp使我得以被repair & rebuild..
好開心有退修既機會,
可以好好咁安靜同檢視自己既生命..
我要努力學會順服!!

 





24小時內發生兩次..
估唔到會咁呢..
最後決定自首...

若有若無..
感謝主給我這些時間..

RE 阿賜:
依加面對這些事情既能力好左少少了...
RE 芷燕:
感謝你的代禱!!
RE vance:
我就係默默承受,結果搞到就黎爆煲..  =.=''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...