2008年6月13日 星期五

Saturday, June 14, 2008

 

讓我心全為神,每晝每夜去宣講,
將一生交給主努力幹。
我知道這是我應行的路..
但係在那個地方,我需要先行解決某些事...
如果唔係根本咩都做唔到..



我可以欺騙自己令自我感覺極度良好...
那不是挺好麼..
可是我不能..我不能..
只好任由自己漂浮在現實的海洋中,
直等到那日的來臨..
P.U.S.H.

尋日睇多次Batman既預告片~
睇到勁high~~
唔睇真係對唔住自己..
今集應該有超多隱藏意思..




RE 得步:
下次要傾耐D!!
RE vance:
我唔係傻瓜丫..  T_T
RE vicson:
好呀~你約我丫~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...