2008年6月23日 星期一

Tuesday, June 24, 2008

 

星期日係322同種豆界其中一位高手Iwin傾計,
諗番起我地一早係四年前既暑假已經相識..
時間真係過到好快呢~~
仲有一樣野...
原來我係中二既時候係有機會一早認識浩然的~
估你唔到~~



唔識講我既心情係點..
有D野唔到我不相信這個現實..
我真係唔知可以做D咩..
呢場爭戰真係唔容易..
這是一個catalyst..

我真係要承認係呢件事上,
我極度預備不足..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...