2008年6月25日 星期三

Thursday, June 26, 2008

 

今日發生左幾樣野,
令我深信我F.6讀B.S係非常正確的~
Unity of command
Effective communication
我覺得主是有安排的..
使我可以係今年活用B.S所教既野..
當我上緊堂既時候,我無時無刻都係諗緊相關既事...
結果係,上B.S.堂=上另外週間課程~
係咪好幸福呢,XD
管理的藝術在於抉擇



好耐未試過係讀書上有爭雄鬥勝既心..
但係今次我真係好想好想贏..
Who exactly are you doing this for?
我係唔會答"For Narnia"的!!

徵兵令已靜靜的來到,
我們係時候要作出回應了!!
最近有這樣的感覺..
我們要慢慢接棒...
今個暑假,要做兩個哉培..
實在太好了~
Ps: 有冇人想分工丫?

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...