2008年6月3日 星期二

Tuesday, June 03, 2008

 

已經好多日訓得好差了..
有幾晚零晨對住個窗發呆..
我就黎散了...
凡事都有定期、天下萬務都有定時
哭有時、笑有時.哀慟有時、跳舞有時
我見神叫世人勞苦、使他們在其中受經練。
神造萬物、各按其時成為美好.又將永生安置在世人心裡.
然而神從始至終的作為、人不能參透。
這幾天談了兩個電話,
實在令我有好多自省..
很多時候,我真係不懂怎去陪大家走下去..
尤其係最近..
我知道你們正在面對不同既困難,
不過我相信依家同樣係一個去經歷神既時間!
加油呀!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...