2008年6月28日 星期六

Sunday, June 29, 2008

 

十分感恩!! Wargame活動終於有足夠人參與,可以開辦了~~
謝謝主的看守帶領,大大加人數給我們!!
期待到時大家奮勇殺敵~~xd
昨夜,可以聚在一起傾談心事,
氣氛,實在有點沈重.
但我好高興可以有這樣的時間.
互相支持吧~
有些事情我實在不知應該點好,
我想講,但係實在講不出口.
同時,我又知我一定要講..
陞胤今日既分享講中晒我既感受..
佢一路講我一路點晒頭...
"我們在這裡真好"??
唔可以容讓這件事情發生!!
我知道非做不可
No sacrifice, no victory.
深深的感受到呢句話既意思..
沒有犧牲,又怎會有勝利?
在此處,要多謝sunny & vanessa的幫忙~
你地帶logos帶得超好~
明天,祈禱會!!



RE gary:
唔使親身經歷較好<---睇下是什麼吧~
armyfight打住先~因為冇得打advanced war  T_T

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...