2008年7月4日 星期五

Saturday, July 05, 2008

 

最近有一句說話總係浮在腦海中..
那時以色列中沒有王,各人任意而行。
係唔同途徑深深感受到任意而行的可怕..
點解某些人可以做到咁?
真係勁無奈..
警戒警戒!!



Prepare for war..
岩岩打Aoc,我地幾個會為左消滅對手而同心協力咁準備物資,一齊進攻敵人..
咁我地又準備好打一場屬靈既戰爭未??
老實講,我未準備好..
第一係心態上,我未調整好去打一場total war...
第二係裝備上,我覺得自己既軍備極度不足以面對這一場戰爭....
只是...已殺到埋身了...
處處皆是前線...

用左三日已經睇左三成了~~
咁樣睇書(定係溫書??)真係好舒服~
我一定會做好佢..一定...

RE 期:
加油呀!!
我知道你一定得的!!
我地一起努力~~ ^^
RE gary
係咩,我都唔知有咩屈機招數..
尋日比你狂攻,我死傷慘重... T_T
我地要求變!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...