2008年7月14日 星期一

Tuesday, July 15, 2008

 

今日搞既wargame終於結束了.
好開心呀,有24人去玩~~
原來玩室內場既感覺係咁唔同的,
好刺激~~xd
Block-18被完全屈機..
支MP-5K太好用啦~
掛彩了,不過好抵~
多謝牧區咁多位去玩既弟兄姊妹,
你地真係好幫得手,
無論係場內定係場外..
下次一定要再玩過~~



明天就係去旅行的大日子了
日本,我來了~~
最想去富良野睇下..
唔知另一個國家既夜色又會係點?
以前太細個了,實在冇好好的欣賞..
今次要睇番夠本!
ps:我學弟竟然同我一齊係同一團,
真係勁橋 @@



經過咁耐,
終於miss了..



RE 浩然:
我會儘量好好咁用呢幾日的~
到時應該會係酒店度週圍走~

 

仲有一日,就要暫時離開香港了..
有幾耐冇試過??我都唔記得嚕...
期待背後,是數唔清的不自在...
可以把一切的事情留在香港,
只好好的享受這段旅程嗎?
恐怕有點難度..
上年第一次睇翻雨覆雲,
我已經對不捨呢個角色有點感情..
這個名字給我一種好特別的感覺...
只能意會...
119



祂必在沙漠開江河 在曠野開道路
雖四面受敵 卻不被困住
我要在沙漠中讚美 在曠野中宣告
我的主永遠掌權

RE andy:
唔好掛住唉了~xd
RE 浩然:
一齊加加油~~
我實在太亂黎了...
唉..
控制不了...


希望到時可以睇星星啦~xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...