2008年7月6日 星期日

Monday, July 07, 2008

 

今次開組,絕對係我做組長咁耐以黎最激既一次..
你地應該未見過我暴走吧..星期六我確實以咁既姿態示人..

我真係好有受傷既感覺...
有人知道我當時既心情係點嗎?
是孤單與被拒絕既感覺..
個下我D負面情緒忍唔住爆發出黎..
我從來冇諗過帶組會遇到咁既場面,
今次真係殺我一個措手不及..

有一刻我真係好想講:
不如我地唔好開組啦..
睇到咁既反應,我真係唔知可以點繼續帶組..
唔好浪費大家時間..各自走人做自己野好過..
橫掂一次唔開組我又唔會比人話既..

感謝神,係睇到我暴走之後,
你地幾個願意細聽點解我會有咁既反應..
仲肯講你地既回應比我知..
比機會我知你地諗緊咩...
有D野可以係兩刃劍..既可以係負面,同樣可以係正面
我唔反對keep住用一個輕鬆既氣氛開組,
不過我希望大家係以認真既態度去討論信仰..
輕鬆同認真是可以並存的..唔一定係對立的..

作為組長,話你知冇壓力就肯定係講大話..
大家既心事,小組既發展,異象的傳遞,活動的籌備..一大堆既野..
自己會不由自主為左好多事擔心..
但係我冇後悔過應承做呢個位..
因為我真係在服事的當中學到好多野..
最正既係睇住神點樣在弟兄姊妹身上動工改變佢地..
有D野係我地眼中係冇可能有轉機的,但係神確確實實咁使之改變..
這是何等奇妙的事!!
所以我唔怕壓力會好大..
因為我相信神正在青10作工!
什麼是信?
信就係未曾看見,但依然仰望十架!
什麼是信?
信就係完全交托,深知主已掌權!

真心的,我真係好感謝神比我可以成為青10既其中一個成員..
係組員又好,係組長都好,
我都係青10呢度感受到主的大愛.
正因為我領受了這份愛,
所以我都同樣想你地得到 --- 一份從主而來的 --- 愛!

或者直到呢一刻,我地都未做到可以將生命的主權完全交托比神,
或者直到呢一刻,青10仍然存在住好多問題,
但係我地不需因為咁而灰心喪氣..
因為我地有最強的後盾在我地背後!
我靠著那加給我力量的,凡事都能做,
或風浪或低谷,主平安在我心,
我靠著那加給我力量的,凡事都能做,
行在主的旨意,我凡事都能做
弟兄們,你們願意與我同浩然一齊同心keep住為青10祈禱嗎?
我深信只要我地都願意咁做的話,
青10一定會有極大的改變!
ps:那個擁抱,雖然只維持了不足兩秒,
不過我真係覺得好好好正!
多謝你,我的弟兄,我的組員



我們若果顛狂,是為神;若果謹守,是為你們。
呢句真係好弔詭..總算有少少明白了...

才藝Show..多謝各位弟兄既幫忙~~
你地做得超好~~
唔知幾時我地又會一齊做黑衣人?XD
做後台其實都幾好丫~~
ps:首Hosanna真係好好聽~~

再一次,
迷? 謎!

RE gary:
唔話你知點解~~xd
呢句唔係佢專用的~因為我都要用~
你只要靠住佢,一定唔會跟隨佢地的!!
RE G3:
睇左了~加油呀你地!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...