2008年7月7日 星期一

Tuesday, July 08, 2008

 

從尋日開始,我要做一個揸匙人@@
4條鑰匙竟然要比$900按金....
點知唔夠半個鐘就差D係小巴度整唔見左.. =.=''
好彩有好心人提我同步姐~~
勁大頭蝦...

番去上小組生活...今次係第二次上了~
(其實我只係黎陪聽一堂的~~)
經過一年之後再番去聽,個感覺真係好唔同..
再一次提醒了我到底教會既異象係咩...
心中的一條問題得到解答了...是時候驗證一下..

估唔到以前係逆風帶服事小組學既野到依家仍然有用~xd

傾計...好想有多D時間傾耐少少..太短了..


今日拎成績表,呆了..
落差大得冇人會相信..
還是不要作聲比較好..
呢兩日睇左一個網上作家寫既小說..
幾欣賞佢既創意同埋寫作手法..
不過對佢所描述既價值觀就實在不敢認同...
從佢既小說,了解到不少歷史書上講既野點解會發生..
從佢刻劃的世界,明白了更多人性..

我諗我真係要學下delegation 既真正意義..


多麼想自己清醒一點,
可是,事與願違.
無聲的感慨源源而出..
對此,不知如何是好..



RE monkey:
你應該冇機會見到的~~
這種情況係超級罕見的~

RE 浩然:
對,一起努力吧~

RE herman:
我唔想咁快死住Wor~XD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...