2008年7月20日 星期日

Monday, July 21, 2008

 

從北海道回來了~
五天的旅程轉眼即過..
好正呀!! 呢五日真係超級開心^^
仲未有時間upload 相片,
遲D先同大家分享~~
富良野真係勁令~~xd



由於脫節了好多日,
岩岩係咁睇xg同其他野..
睇完之後真係好想唉..
我知道呢幾日發生左不少令人鼓舞或者高興既事情,
雖然我唔可以在場,不過唔緊要的..
Miss,就由佢吧...
令我失落既係這幾天發生的一連串唔開心既事..
點解當時我不在這裡?
或許我根本無力解決它,
但我真的好想可以在這段時刻陪伴在朋友身邊..
這就是Opportunity cost...

傳說在收藏著寶物的地方中,
都會有不同類型的守護者在入面保護住這些珍寶..
它們的任務就是完成佢地被交托的事---不計代價的保護這些珍寶!
如果佢地任務失敗的話.....

下一篇先回cm吧..
現在不是時候.

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...