2008年7月10日 星期四

Friday, July 11, 2008

 

岩岩係小說中竟然見到高震動粒子切割匕首@@
實在太屈機了~~
sunny的介紹真係唔錯~~
我睇到咒怨陰影(一)..
真係忍唔住好想繼續睇落去..



兩個人之間..溝通真的好重要呢..
選擇既背後都有代價..雖然我地唔係好為意..
有可能完全不放棄所有野嗎??實在不可能..

對未來要有盼望!!

RE andy:
O嘴...  =.=''
RE sunny:
謝謝你的推介~~我睇到第三部恐怖片了~~
RE sevie:
依家青10&11都有人上緊..
星期一上堂..
雖然我地已經上左..
不過我諗我地都可以做旁聽生的~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...