2008年7月26日 星期六

Sunday, July 27, 2008

 

星期三,去了和幾個小學同學打籃球~
話咁快又成年冇見嚕..
大家都好似冇咩點變咁,
一個個面孔都是那樣熟悉..

之後去上堂..
係我唔明你問咩.定係你整左個trap?
呆了..


有多久我們沒有一起談天?
自那次起,恐怕已經有三個月了吧..
雖然唔係有好多機會同你傾計,
不過我真係好開心有你呢個朋友..
在與你相處的日子,慢慢發覺自己真的變了..
聽到你都咁講,我好高興~
起碼我唔再係少不更事,唔會成日令你感到無奈了~xd
ps 個草餅真係好好食~~


行書展..真係太迫了..
我差唔多要係會場度橫衝直撞先離開到d stalls... @@
好彩買到不少心頭好~~


今次開組,比了我完全不一樣既感覺..
我終於明白你講既話了..
"其實,我們一直都有彼此支持,一直都有成長緊.."

返到黎香港,聽到了勁多消息,
全部都係令我勁surprise既消息..
又驚又喜..
我深深體會到神如何與青10同行..
是你們令我有力量與勇氣去繼續留在這裡服事..
多謝你地一直默默的撐起青10,令弟兄們在此可以得到支持和鼓勵..
我衷心感謝你們!

你點睇&WWJD
在開組其間,突然就想起了呢兩樣野..
我係最近兩年先至明少少當中的含意..
唔知你地知唔知..
我不嬲都係一個比較悲觀的人,
諗野都會偏向負面.
就係呢兩句野令我有著極大的改變..
我相信你地都可以的!!


RE nicole
其實我一路都有keep住睇你xg的~
只係好少會留cm..
你竟然會讀cit..真係有d令我surprise..
不過你咁醒目,一定可以好輕鬆面對的~
有什麼事就打比我吧~ ^^

RE  raymond:
今次我唔係帶左好多$去.
所以係唔會有手信的~~xd

RE andy:
好明顯你先係衰人@@
竟然做d咁既野.. T_T
你唔係只會掛住個小朋友咩~~xd

RE gary:
今日冇太多機會同你傾計..
下次講多d 吧!!!

RE monkey:
我一返黎你就問我拎手信= =
咩野係無蟹做@@
D野食味道如何??有冇溶丫?

RE vance:
一路"逆"風<--你實在太衰了..
等我收埋你份手信先~~(係兩份至岩)
我到依家都未有心機執D相.. =.=''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...