2008年7月13日 星期日

Monday, July 14, 2008

 

星期日去左聽讚美之泉..
今次應該係第五年去了~~
一句聽左N咁多次既句子提醒了我..
我們愛,因為上帝先愛我們
簡單,直接,向我指出一個我一直問既問題的答案..
我真係唔知我可以點..
我唔知我做唔做到..


跟住去左搗亂~xd



多謝你陪左我成日,由零晨到日夜晚..
都願意聆聽我講既野..
如果唔係有你做我partner,
我真係唔知點挨過艱難既日子..
感謝,默默的存留在心中..
我只能以行動去回應..

星期六晚如果有人可以知道我個心係點的話,
佢應該會睇到一個勁大既笑哈哈~一個代表住奸笑既笑哈哈~
勁開心呀!!
有D野唔同左..好明顯feel到..
真的!
13人=??
係無限既可能!!
求主繼續作工!

再一次體驗到咩野係秒殺..
真係無敵..
還是被"殺"了..@ @
點解仲要連死幾次 =.=''
睇黎我唔upgrade既話真係死硬..
我知道依家這世代既情況係點,
亦都知道我要點回應..
但...
無語

6/7既黑衣人~




RE katy:
我都冇做過D咩..
最緊要係靠你地自己!!
睇你地願意點去面對...
加油!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...