2007年12月31日 星期一

2007 Review

回望2007,
一個個名字從腦中浮現..
一件件事情令我回味無窮..
實在沒法在此感謝所有人..
你地以做的,我只能默默記在心中..


如果要數10件難忘事,(查實仲有好多...)
我會選擇:
1)通宵傾電話 (2人&3人~~)
2)三文魚事件 (應該得2個人知係咩黎..個次係對我有超級大影響的一晚....)
3)阿秉既邀請 (我一定會努力既!!)
4)Graduate dinner
5)青10 Camp
6)會考放榜
7)最後一次同shirley&秉開組
8)浸禮
9)青10最後一次男女一齊開組
10)Search

2008,又會係點?



<Search>終於完結了..
由下午3時到晚上10時,
綵排,祈禱會,愛筵,佈道會,培談..
第一次親身參與係佈道會中既感覺真係好唔同..
緊張嗎?有一點吧..
要更準確的講我既感受,我猜應用''無喜無憂''黎形容..(除左最後個一部分既時間.)
在整日中,我大都係懷住咁既心情渡過..
收取莊稼的是耶和華,佢才是總負責人..
我何必要憂心忡忡?


感謝帶新朋友番黎既弟兄姊妹,
感謝負責招待的各位,
感謝培談員,
感謝敬拜隊,
感謝演員們,
感謝幕後的'黑衣人',
感謝操作音響的工作人員,
感謝講者fox,

冇左你地,<search>唔會搞得成功..
冇左大家的熱心,唔會有人感受到主的大愛.
你地真係做得超級好丫!!

除此之外當然要感謝主啦~~
如果唔係你帶領,我地做既只係徒然的..

另外要特別鳴謝carine..
謝謝你俾我有機會作見證人,
可以親眼睇到禱告既力量..
那次談話已經是一個月前的事吧..
星期六晚睇到結果係咁,真係覺得好surprise...
期望我地再有好似今次咁'並肩作戰'的一天~~



RE 迪:
你想要咩?我好似講過會俾D咩你....

RE andy:
我問yan,佢話唔知victor返過黎..  =.=''
幾時得閒出黎?我冇所謂丫~~

RE monkey:
你...你...
等我諗諗要買d咩....
(我被迫害呀...嗚...)

RE vance:
你咪做幫兇丫..

RE stevie:
好似遲d會再搞bandshow~
勁多避忌<---strongly agree~

RE 浩然:
你好衰丫..  =.=''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...