2007年12月28日 星期五

Friday, December 28, 2007

 

沒有了你,我不能作什麼..
星期三傾起計,
浩然話我有好大既壓力..
真係咩....
我都唔了解自己點解會咁..
總係有D焦慮充斥在腦海..
同時對未來有著一腦子的念頭..
明年已有大目標了..
就係栽培,栽培&栽培..
實在係好迫切..
ps:是日在荃灣橫衝直撞..
最後竟然要使用殺手澗先成功殺出重圍...  =.=''



星期四係band show..
今次係我第一次參加..
好唔習慣呢..
有機會接觸玩band既人..
同佢地傾計這個經歷頗有趣~~
有幾隊既演出太特別..
真係接受唔到..
不過最amazing既係估唔到322可以咁樣用..
是日吸引了大約160人來~~
一個令我吃驚的數字..
唔知聽日又會有幾多人黎search ?
唔期望得到你既欣賞,
只希望得到你既認同
好喜歡這一句~~

在最近幾天進一步證實了我對自己既觀感:
我係好難同一D唔熟既人吹水..
人地話只要開到個頭就大把野可以傾落去..
對我而言這句話係絕對錯誤的.. =.=''
還是比較喜歡和朋友傾計的感覺...
可以無拘無束,唔駛怕唐突..


激氣呀!!!!!!!


RE monkey:
差你聖誕禮物!? (個頭開始頭痛.  =.='')
有咩.....
嘩..流星丫~~(閃蟹..)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...