2007年12月16日 星期日

Sunday, December 16, 2007

 

尋日發生左好多個第一次...
第一次零晨五點幾返學校..
第一次一大班人搞一個stall出黎..
第一次游街示眾宣傳自家製產品..
第一次在預備帶組既時候諗起咁多野..
第一次係六個鐘頭內喊左五次,完全收唔到聲..
第一次完全由我帶晒3個 W..
第一次我帶晒男女組員開組..(同時亦都係最後一次..)
第一次將心中對小組既想法赤裸裸同大家講出黎..


一朝中天未光就要起身準備set個stall...
六點幾坐係中環既感覺真係好得意~
係咁''琴高琴低''..
好攰..不過好滿足~
個trade fair好多野睇丫~
個個stall都好有創意...
估唔到會見到daisy...
傾左一陣計..
我好似未試過同你講咁耐野~
ps:真係好想知你地2個究竟係點相處..XDD
返kln city食飯..
同浩然好無厘頭咁臨時決定左帶組既topic..
好好笑~~
回到教會寫大綱,
想起了近2年間發生的事..
想著想著,淚水不禁傾瀉而下..
2年前第一次開組,只有2個組員+2個組長..
到1年半前正式宣佈青十成立個日,有十幾個組員接受別人的掌聲..
今年8月阿秉 & shirley要離開我地,有廿個組員一齊同佢地講再見..
尋日男女合組既青十最後一次開組,又有好幾個返左黎唔係好耐既面孔在我地當中..
2年前第一次開組,我好唔滿足.
點搞會得咁少人..點解大家選擇唔返黎..
1年半前正式宣佈青十成立,我好唔滿足.
因為男女比例完全失衡..
如果繼續係咁遲早實會出事..
今年8月阿秉 & shirley要離開我地,我好唔滿足.
因為我怕後繼無人,除左阿魚&浩然冇人願意接捧服侍..
尋日男女合組既青十最後一次開組,我好唔滿足.
因為我地仲未夠關心組員..
2年前得4個人,神令更多人加入青十..
男女比例失衡,神加添更多姊妹給青十..
怕後繼無人嗎,唔駛怕.今天Carine,步姐&雅詩都願意做唔同類型既服侍..
存在不足-->神出手-->得改變
回望青十既過去,
雖然任何時候也存在著不足之處.
但神並沒有離開我地..
祂一路的慢慢改變緊整個青十.
不止人數上,亦在心靈上..
所以你們要去、使萬民作我的門徒、
奉父子聖靈的名、給他們施洗.
凡我所吩咐你們的、都教訓他們遵守
我就常與你們同在、直到世界的末了。
你要盡心、盡性、盡意、盡力、愛主你的神。
其次、就是說、要愛人如己。
再沒有比這兩條誡命更大的了。
拆組在即,再一次將這2句說話送給你們..
我地滿足於現況嗎?
我地仲需要改變嗎?
以後青十&青十一會係點?冇人知道..
因為決定權正在大家手上..
昔日彼得的一番話使三千人歸到主的名下..
今日我地又有冇信心我地可以成為別人的祝福,
而青十可以拆為兩組,四組,甚至係十組?
shirley講過希望我地每一個都成為組長..
係將來,我希望可以在青零(組長的小組)見到更多青十既舊組員!!!
經過近兩年的時光,
青十終於要拆組了..
這是一個終結,同時都係另一個開始..

    






這是屬於你的~~(雖然遲左好多..    =.='')
希望你會鐘意~




RE jane:
我是路過的?br><----我諗應該係''我不是路過的''才對~
RE alan:
sure~~
RE raymond:
thx~
RE 楊生:
係丫,19號考完..
我會架啦~
RE vance:
我會認真看完它的~XDD
RE stevie:
我覺得佢講得好岩..
有機會傾下~
RE 浩然:
有幾勁丫..  =.=''
RE 期:
難同<--點解??(唔係好明..)
RE monkey:
都冇機會講..上次見你又唔記得講WOR..
你12月仲有冇時間會得閒丫??
RE KC:
你幾時會on??
因為我依家好少會on msn..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...