2007年12月12日 星期三

Wednesday, December 12, 2007

 

考試週,一個讓我靜下來的時間..
除了溫書既時間外,
竟然有D時間可以亂咁hea..
溫書,食零食,睇課外野,睇戲,執野..
把房間的雜物清理了一部分..
看著一份份教牧同工的筆記,
心思自動回到了那三個月的時光..
之後,竟然比婦人的2個小錢打醒左我..
我實在告訴你們、這窮寡婦投入庫裡的、比眾人所投的更多.
突然諗起一句對白..
It's not who I am underneath,
but what I do that defines me.
超級應境~~



尋日考完試去左食粥.
睇住你地滿足的樣子,
令我想起很多往事..

RE 楊生:
sure記得你啦~~
點解個日你唔返黎....
RE herman:
謝謝你...
我唔係組長大人..  =.=''
RE vance:
多謝你本書~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...