2008年1月6日 星期日

Sunday, January 06, 2008

 

求你使我清晨得聽你慈愛之言、因我倚靠你.
求你使我知道當行的路、因我的心仰望你。
一月一日拿到了一張寫下了這句金句的卡.
真係一個好好既提醒..
倒數完後,8點幾就要彈起身番崇拜.
真係超級眼訓丫..
'撞'到好多人..
徐先生,訓練班既同學,仲有逆風帶既導師們~
見到佢地真係好開心~~
ps:正正真係好得意~佢竟然唔肯認係小狐狸..XDD



星期五,BBQ之夜~
同大伙兒聚在一起玩,食野,傾計..
除了笑聲,還是笑聲..
俾力生一連串既IQ題激死,
跟住係玩killer既時候殺左'再世華陀'
原來你地可以玩到咁顛..
真係玩到唔捨得走~~

星期六慘遭酷刑<---夾手指...
4指一齊被夾真係唔係咁好受..
真係超級痛..仲有D頭暈既感覺..
尋日係拆組後第一次開組,
有十個人丫~~
唔知大家對青十既未來有咩睇法?
說住要講呀~~

與andy詳談了9個字..
企到我傻左..
哈哈哈哈哈哈哈哈..
真係想知你打算以後會做咩~

好耐未試過同你傾計傾到咁夜嚕..
幾耐冇咁傾法?
你真係一個好好好好既聆聽者..

RE 譚:
你都係丫~~努力!!
RE vicson:
thx~~ wish you have a wonderful year~
RE monkey:
扮傻?哪裡哪裡...
我係做蟹姐~~
等我答覆你N日前問我既問題~
除左電話之外,好幾次既TST之行真係令我獲益不少~
因為我從未試過有相似既經歷...
經歷多了..發覺自己的眼光闊了,談吐的內容也不同了~
更多的係對自己的性格更為了解~~
談及07的我,又點可以唔提起你wor.. XDD
我有排都無定局<----我仲以為你好快就成事添..
無端端諗起:曖昧讓人受盡委屈...
RE stevie:
我唔覺你咩都冇做過wor..
我覺得你mature左....

 



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...