2007年12月24日 星期一

Monday, December 24, 2007

 

星期四去左睇<投名狀>,超級正!!
一去到就有禮物收~好令令丫~~
戰爭場面夠晒迫真..
當中龐青雲,趙二虎,江午陽既兄弟情描繪得好真實..
外人亂我兄弟者,視投名狀,必殺之。
兄弟亂我兄弟者,視投名狀,必殺之。
睇住趙二虎死 + 龐青雲以酒送佢一程,
個心有D唔舒服..
睇完之後諗番起好多事..
由新世紀到九龍城,
傾到停唔到口..
聽到一個不知名者如何傷害別人既故事..
既憤憤不平,又無比心痛..
你係某方面遠勝別人又如何?
雖然我唔知你是誰,
不過我可以大膽講,
你引以為傲的事情唔係靠得把口講架!
只說不做,甚至反其道而行,
這是應行的嗎?
一句無情的說話,可以徹底破壞別人用了極長時間所建立的一切..
一個口是心非既人,可以狠狠的打擊身邊的人..
Promise..默默的定下了...



星期五中午既時候食了一餐名叫'感覺'的午餐..
地方依舊,人面全非..
同樣係一碗印尼撈麵..
入口的味道已完全唔同哂了..
變化真係好大...

星期六
同shirley食下午茶,跟住返青祟..
唔係好了解今次講道既內容..   =.=''
返屋企食團年飯..
比阿晴激死我..
跟住係書海中渡過左一個晚上.
自從考完試之後我差唔多日日煲書~~

尋日聽完fox既一番說話,
著實感觸良多..
雅各的首領、以色列家的官長所做的惡行不斷提醒著我..
我究竟會點去做?
係學佢地?
定係...聽彌迦講?
好有意思的一課~
六點幾去'打火鍋'(某人語..)
估唔到一見面就係送/收禮物~
好高興丫~~
句野真係好正..岩晒我~
thank you !!
第一次試食好多野~食到超飽..
有個女人係咁想趕我地走..
仲倒晒D野食落我地個煲..
過份!!
跟住睇燈飾..
今年冇野好睇..
一路行,想起不少童年往事...
行行下..竟然...落雨..  =.=''
謝謝你地給了我一個難忘的夜...

返到屋企,
好像明白了點東西........
搞到自己個腦有D亂..
是耶?非耶?
我真的不知道....

RE carine:
係你身上我學到好多野<----查實我都係學自別人...
我知道在你身上會成就一些另一方面的事..
以後要靠你地啦~~
RE katy:
^.^
RE daisy:
見到你地2個一齊,總有怪怪的感覺~
諗起就忍唔住想笑~~xdd
RE monkey:
屈番份生日同聖誕禮物
<---咁幾時到我搵你屈番份生日禮物??  xdd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...