2007年12月9日 星期日

Sunday, December 09, 2007

 

昨天第二次實習..
聖潔生活第7講..
準備的時候十分害怕..
完全諗唔到應該點做好..
諗左好耐,總算有一個計劃成形,
點知..結果冇乜點跟個plan做..  =.=''
開組既時候
聽到大家願意將自己既野拎出黎同組員分享,
我真係好開心~~
我知道青十在成長著
大家都有不同的改變..
我盼望我地每一個都了解到小組唔係只存在係星期六那短短的幾個鐘,
而係在整個星期當中..
記住丫,多D關心下組員,
打個電話,食餐飯,Send個msg...點都好....
也許今天不見動靜,彷彿找不到一點蹤影。
教我心堅固,完全相信,神賜下的應許。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...