2007年8月22日 星期三

Wednesday, August 22, 2007

 

點解你地班細路可以只顧自己既歡樂,
但係就完全唔理照顧你們既哥哥姐姐既感受?
如果可以既話,
我都唔想咁大聲話你地..
我都想大家開開心心咁黎..快快樂樂咁走...
你們明白嗎?
我都會唔開心架..


我唔係好想講星期一做義工既野..
反而想提出一條D細路所討論既題目...(我modify左少少..)
如果我地個個都只顧自己,而忽略(或有意忘記)左自己既責任的話.
這個世界會變成點?
我唔打算將佢地既答案講出黎..
我只係想你地諗一諗..
因為呢條問題對大家而言都有極大既意義..

回望最近幾個月,
我既Lifestyle就係不斷的呼求,呼求,再呼求..
根據非正式統計,
我係呢2年既祈禱次數已經遠遠超過我以往十年既總和..  =.=''
聽到太多太多我沒法解決既事..
知道太多太多令我唉聲連連既事..
我能夠做什麼?
我可以做既除左係傾聽及講出我既個人感受外,
就是祈求..
這是一個消極既反應麼?
絕不!!

尋日媽咪既一番說話
不期然令我諗起一D野..
就黎開學嚕.
我係時候要放下現在手頭上正在做緊既工作了..
因為我將會有新的工作要做,新的責任要負..
但係我真係唔想停下來..
我仲想繼續做落去..
但係我知道自己唔可以咁做..
內心好痛苦呢..
你記住要笑多D呀!!
知道嗎?
不要太憂慮那些事啦..
RE vance:
因為''我手寫我心''MA~~XDD
RE 浩然
係咩?HEHE~
呢層當然啦!
RE herman:
點解我冇佢遺傳
<---你叫我點答你..  -.-''  我都唔知架..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...