2007年8月15日 星期三

Wednesday, August 15, 2007

 

今年已經係第4年去聽讚美之泉了..
亦係我第4年去感受咩野係全然忘我既敬拜..
個感覺真係好正..
可以全心全意咁同弟兄姊妹一齊敬拜絕對係一件超級正既事!!
我聽到既唔止係大家既歌聲,
仲有父給予我既鼓勵與應許..
轉眼間,距離上次去聽讚美之泉已經一年嚕..
今年絕對係轉變巨大既一年..
多左好多歷練,  (例如一連串既祕密任務~真係令我成熟左唔少.XDDD)
心智亦在不知不覺間成長了..
責任大左..困難多左,
煩惱亦接踵而至..壓力瘋狂咁向上攀升..
尤其係最近呢半年..
真係有D透不過氣來..
不過好奇怪..
就係係呢半年,
我開始領會到''困難越大,幫助越大''究竟點解..
以前既我根本就唔明白祈禱祈黎為咩..
話就話我返左十幾年教會,
聖經既道理係就係聽左好多,
不過老實講,
我只係聽人地講佢地點去經歷神
我自己呢?
得個聽字..
結果係,一直以黎我既信仰生命都係建基於薄弱既基礎上  (即係似信人多過信神..)
好明顯係非常唔穩陣..
真係要多謝Andy,因為你既堅持,
我地得以提早轉做青少年小組..
我亦因此而得著改變...
係青十,
我有機會更進一步去思想神與我既關係..
<重拾失掉了的斧頭>這篇道真係一個好大既提醒..
我發覺我仲係一個嬰兒..
一個正在慢慢探索主既真實既嬰兒..
感謝父神,我係今年得著數不清既機會去經歷佢既同在..
這些經歷絕對唔係偶然出現的..
我知道當中一定有一些意義藏在其中.  (係五月我終於了解到究竟有什麼意義..)
我還在消化這些領受..
都係待有機會才分享吧...


I
主祢是我力量
主祢是我高臺
堅固磐石
我信靠祢必不動搖
主祢是我力量
主祢是我避難所
我的盼望只在乎祢
II
哈利路亞 哈利路亞
哈利路亞 哈利路亞
頌讚 權能 都歸與我們的神
直到永永遠遠
Photo~~
 
 


RE johnny:
thx..
我send左個xg msg俾你.
check 下啦~~
RE monkey:
睇黎我餐飯有排都冇著落.. 唉..
你要努力呀~~
RE stevie:
我係讀:
Bio(AL)
企業概論(AL)
電腦(AS)
RE 浩然:
得閒都要任自己玩下野MA....XDD~~
我都想睇個套戲..
你要休息多D呀!!!
RE andy:
知道啦~~
RE nicole:
WHAT !?
我唔想做叔叔呀..
我連成人ID都未有..
放過我啦..
-.-''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...