2007年8月1日 星期三

Wednesday, August 01, 2007

 

究竟咩野係 RESPONSIBILITY ?

當我地越黎越大個.
我地無可避免地要背負更多既責任..
但係當我地開始承擔不同既責任的時候,
有冇細心思考過什麼是責任?
責任,
一種無時無刻都與我們為伍的東西..
是一種契約,一種在個體與個體之間因為許諾而出現的約束
(要留意的是這裡提及既約束並唔係一個貶義詞...)
星期一晚上係教會門前既傾談更令我去深思責任既本質與意義..
由細到大,我總會自願負上一連串既責任..
多到我數都數唔晒..
一下點頭,一聲''沒問題'',
代表既係我願意為某些事而付出我的時間,心力,
直到把該項責任完成..
其實,我曾經許下一個十分大既諾言..

父啊,若你願意的話,求你使用我.

由許這個諾言至今已有五,六年吧
我並沒有忘記我所說的這句話..
現在我才漸漸明瞭這是一句多麼沈重既承諾....
我有後悔許下這個諾言嗎? 絕對沒有!
不過我係時候要審視一下我該怎樣繼續走下去...
一直勇往直前是不行的,有時候還是要停一停.諗一諗
謝謝你們!
幸好有你地提醒我,指點我.扶住我
使我不至輕易跌倒..
我先可以在這個假期中想想這件事,想想將來應點樣做..
我若甘心作這事、就有賞賜.若不甘心、責任卻已經託付我了。
(哥林多前書9章17節)
這句話有冇嚇親你地?
希望不會吧~~
有空既話就諗下呢句話既意思啦~~


香蕉雞扒
五分鐘酒店
岩岩諗起呢2樣野,忍唔住又想笑~~
XDDDDD
RE 魚:
我地係去左海港城~
RE 妹,
咁都好既..
RE katy:
唔好咁唔開心啦..
我明白你既feeling..
RE 雪狗:
我岩岩都睇左transformers 啦~~HEHE
RE 期:
咁你有冇interest 做義工呀?
RE nicole:
點解你好似深有同感咁既....
謝謝你...
RE 浩然:
係既!
一齊努力吧~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...