2007年8月27日 星期一

Monday, August 27, 2007

 

星期日下午阿珍&阿秉既分享真係好正..
我見到了宣教既必要性..
我地真係要為宣教士作守望..
星期六係阿秉同shirley最後一次係青十開組..
我地搞左個farewell...
個個都大把野想同你地講..
從大家既分享可以了解到你地2個為我們做左幾多野,
投放左數之不盡既時間與心力去維繫大家..
你地所做的,我會放在心中~
放心吧,青十一定會好快就會拆組既~~
唔駛擔心我地架...
不過..我好唔捨得你地走呀!!
係分享既時候,
阿秉講既''切切祈求,並努力抓住神所賜予既機遇''真係一個好大既提點..
令我諗到好多人..回想到很多事..
這個最後的叮嚀真係好重要..
仲好和應到一些需求添~~
臨尾既唱歌時間好感人啊~~
我會記住這一幕的..

如果話由上年既7月15日青十正式宣佈成立到今年8月25日呢13個月係 ''青十1.0'' 既話,
咁由E+開始,  ''青十2.0'' 時代就算係正式開始了..
究竟我地會點樣走下去呢???
我真係好期待..

唔知點解我有D想寫一部青十既編年史..記低青十成長既故事..


岩岩睇到 fox xanga,
見到一句好貼心既說話
使我有一些反思..
亦令我想起一D歌詞...
這世代我們用敬拜爭戰
我們用禱告改變世界
這世代聖靈要更新澆灌我們
這世代是耶穌世代

我地係時候要為主而爭戰了..你們準備好了嗎?



如果你死左既話就打俾我啦
<---激死左..  -.-''
盡在不言中.. 
RE herman:
明白了..謝謝你這個超級勁既comment~~
RE 浩然:
你估下~~
RE Craig:
下.係咩..LE D只是一些個人經歷& feeling....


 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...