2007年8月16日 星期四

Thursday, August 16, 2007

 

岩岩睇到一篇xg,
令我忍唔住想打D野...
我沒法經歷到你個種感覺...
不過我為你而感到失落..
我不知應該如何鼓勵你...
只好將這2句話送給你~~ (原來將呢2句來自林前唔同章節既句子夾埋黎讀係好有意思架~~)
神是信實的、你們原是被他所召、好與他兒子、我們的主耶穌基督、一同得分。 (1:9)
所以我親愛的弟兄們、你們務要堅固不可搖動、常常竭力多作主工、因為知道你們的勞苦、在主裡面不是徒然的。 (15:58)


今日差唔多用左4個半鐘頭傾電話..
討論左好多問題/煩惱,
有自己的,也有別人的..
我真的很軟弱..
看到自己無論係心態上定係屬靈上
都係時候需要求變..
因為愛,所以產生了期望..期望別人可以做得更好..
而不適當既期望正正會令大家都受到不必要既傷害..
當我在腦海中想像出一張張美麗的圖畫既時候,
我有冇細心思考過現在是實行這些計劃既最佳時候嗎?
我沒有..
我有冇考慮到實行這些計劃可能會出現既問題嗎?
我沒有..
我真係唔想因為我既急進而傷害到你地任何一個..
我係時候要改變這些期望..
希望現在才做不會太遲吧..
阿爸父,
兒子在此向您發出呼求..
求您改變我既心思意念...
求您使我學會有一個寬容既心..
RE herman:
Strongly agree with you~~
讓我們繼續一起經歷他既大愛吧~~
RE monkey:
E+呢度既人工低好多?
諗清諗楚係咪應該轉去個一份LOR...
RE 浩然:
D得著仲要係係今年接二連三咁黎..
真係好屈機~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...