2007年8月20日 星期一

Monday, August 20, 2007

 

今日忍唔住手打左好多野...   =.=''
希望你地有心機睇得晒啦....


星期六出去之前去左買禮物,
一分特別的禮物...
因為我曾經從別人手中得著支持,
所以我亦要如此待人..
寫在裡面既字一D都唔好睇
不過這些都係我既真心話..
希望這分禮物對你有用吧~
估唔到我地竟然係交換禮物..
XDDDD..
謝謝你!!
感激你既貼心~~
星期六既講道
抄低左好多野係張紙度..
不過我只係想打幾樣野..
WELCOME
因他使我們和睦、將兩下合而為一、拆毀了中間隔斷的牆
<以弗所書2:14>
I
究竟在青十我地有冇成功咁將人與人之間既A.T力場拆除呢?
{A.T力場出自《新世紀福音戰士 Evangelion》,
簡單黎講,即係每個人都擁有的心之壁,藉以彼此區隔開來,將自己既內心封閉}
II
我地又夠唔夠sensitive去明瞭組員們既情況,
以免講左一D傷害人既說話?
WORSHIP
冇錯最最最急切既係傳福音,
不過最最最重要既係敬拜神
亦即與主親近..
明白兩者既差異嗎?
如果我地唔同主相交,
那我們所作既一切都係徒然的..
WORD
少年人用甚麼潔淨他的行為呢.是要遵行你的話。
我一心尋求了你、求你不要叫我偏離你的命令。
我將你的話藏在心裡、免得我得罪你。
<詩篇119:9-11>
神的話不應該單單只在講道中或查經時被提及..
神的話應該留在我們既心房中..
作為我地行事為人既準則..
主的道係要去經歷,要去實踐既道..
WORK
神的工,即主差遣我地去作服侍..
逆風帶既團訓係一個好好既提醒..
使你們無可指摘、誠實無偽、
在這彎曲悖謬的世代、作神無瑕疵的兒女.
你們顯在這世代中、好像明光照耀、將生命的道表明出來
<腓立比書2:15-16>
弟兄姊妹,這正正就是我地既使命!!

星期日
我終於見到我個班既同學..
真係好唔慣...
RE 阿魚:
遲D就會變成楊小蟹之教室~~XDD
RE monkey:
繼續睇下有冇岩你既工LOR..
最緊要都係可以學到野~
冇問題~
你得閒先去食啦~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...