2007年8月10日 星期五

Friday, August 10, 2007

 

今日既心情依然仲係咁興奮~
同grandma & grandpa 飲完荼,
跟住去左3轉PLAN,遲D有多D分鐘用~ XDDD
係時候要計劃一下剩下來既日子應該點用..
我真係好想做某件事,不過要睇下夾唔夾到時間..
需要越黎越大了...
希望可以快D開始啦..
如果唔係就冇咁多好機會架啦...


不打算說出來的.名字 I
看到你憑著信心去走這條難走既路
對我而言是一個超級大既衝擊..
我從中可以學到什麼呢?
答案在心中已足夠..(有機會可以同你分享下既~~)
我想,這幾句歌詞所說的就是你信心既來源吧...
<我們呼求>
我們呼求您阿爸父  設立您寶座在這地
您必睜眼看側耳垂聽  奉主名的呼求
不打算說出來的.名字 II
謝謝你既禮物~
看著書中既一段留言,
我真係覺得好溫暖...
估唔到話咁快已經咁耐啦..
願此情不變!!
RE tiffany:
知唔知仲有邊個入左?
RE 另一個 tiffany:
多謝你地(仲有上帝)既幫助呀~~
RE gary:
正所謂過左海就係神仙MA..
D科都幾岩我讀~~
RE 妹:
thx~
你都要努力讀呀~
RE herman:
HEHE~~
RE 浩然:

Amen !

RE monkey :
請你請餐<---咁係咪即係叫我請..  -.-''
是但啦~你話事~~  ^.^
只要你得閒~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...