2013年3月4日 星期一

失落了的互為肢體之道 3 : 說易行難的維繫

 

失落了的互為肢體之道 1 : 互為肢體

失落了的互為肢體之道 2 : 期望所帶來的傷害

 

作者係全書的不同章節基本上都是強調互為彼此所帶來的果效.

佢反對流於儀式化制度化的小組運作,

反而鼓勵每一個信徒落力在每一個時刻與不同人建立關係.

他相信真誠的關係能帶來信仰及生命的改變.

 

聽落同jacky常常提既"令教會成為個個都鐘意番黎既地方"差唔多呢..

係理念上,我當然覺得咁樣係一個很吸引的願境..

但係,到底點樣先可以做到呢樣野??

係我既想法之中,小組作為一個群體係應該有D野做的..

不論是研讀聖經/出去服侍/分享講道等等..

總之就係有個目標去達成..

但係呢一套所提倡的,似乎非常free style..

會講好多點同大家有一份關係,

但係唔會點提及關係以外的東西..

 

之前我地也有思考過點樣令少番教會既人重新番黎..

所以我地搞左好多活動..

船河/食飯/睇戲/打波等等咩都做齊..

但係結果似乎未如人意..

冇錯,呢D活動的確令不少平時唔番既人出現,

而我地亦都透過呢D事情同佢地keep住聯絡,甚至變得更熟..

但係呢D關係亦是始於social,繫於social,也靠呢D野繼續keep落去..

關係好似變得同出面既朋友冇咩分別..

我地既起點係有想過希望令更多人返小組&倚靠神,

但係結果並沒有達致預期既目標..

更嚴重的是,有組員表示自己唔太鐘意有太多咁既活動,

佢係想返黎專注於耶穌度,而非去同唔熟既人social.

(人地未必會同佢social 亦係另一個現況..大家興趣/話題各有不同..)

所以會有D人選擇唔出現係呢D場合..

 

到底我地應該點去理解書本所講的東西??

我有一個想法..

別人同你做朋友,

通常都係覺得好玩/大家岩嘴型..而非信仰.

熱心信徒只係你既其中一個身份,唔關佢事.

信徒可能好想透過熟而影響佢地,

不過大家既相處通常都唔會點係信仰上多作交流.

而佢地都寧願選擇用自己的方式去面對生活既挑戰.

你有你的信仰,我繼續我的游離..

 

作者既願境聽落真係好吸引,

但係咁樣做落去真係會建立到一個以神為首的家庭?

我唔係想打對台..

我真係想聽別人的意見/想法..

===========================================================

其實每次打反思小組的文章,我的心都會好唔舒服..

點解我會打咁多篇都仲係咁打落去?

咪就係因為我成日諗呢個話題囉..

唔重視又點會諗? 唔著緊又點解睇相關既書?

但係另一方面,我又係極有挫敗的一個.

因為我經歷過絕大部份當中提及的事情..

無論是騰飛,變遷,迷失... 我都參與其中..

 

主阿,你幾時會回答我的問題?

點解我所聽到你講既回應與現況如此不同??

我真係好唔明白...

我常常質疑自己所作的,擔心係自己所做的令事情變差..

但係你又再一次對我出必殺技..

如果上帝不比我們的錯誤更大,

最終我們不是信靠衪,而是信靠自己的表現.

那是一種怎樣的信靠?

 

係呀,我仍然覺得好迷失,但係我仍然相信你係那大有能力既神..

雖則我唔明點解我有咁既信心..

因為耶和華必不丟棄他的百姓,也不離棄他的產業。

我心裡多憂多疑,你安慰我,就使我歡樂

但耶和華向來作了我的高台,我的 神作了我投靠的磐石。

<詩篇94篇14,19,22節>

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...