2013年3月8日 星期五

真係會有代溝..

 

(希望下面所講的係個別例子而非常態..)

 

補習時有機會同其中一個細路吹水..

佢好鐘意bilibala同我講佢係中學所發生既事..

無論係老師有M字額還是佢同高form鬥寸我都知得一清二楚..

 

突然諗番起沈佳宜...之前有一排我好鐘意同佢傾電話..

(上次見面時又講番起以前既我係幾呆..  T_T)

以前會勁有心機聽佢所講既任何小事..

我可以日日拎住個電話就係聽佢講同D同學點樣玩.

 

六年話咁快就過左,依家再次聽呢D學校小事,

我發覺自己冇以前咁容易代入佢既處境..

一來係因為佢間學校品流複雜,太多新鮮野發生.

二來係我諗野已經唔同晒..

當我聽佢分享時,我好直接係諗點幫佢settle件事/同佢講道理..

唔係好似以前咁比勁多具情緒的直接反應..

 

我發覺代溝真係會隨住年齡而不斷加深..

我算係明白依家D中學生既讀書環境,所以都岩嘴型..

但係對於某些媽媽級既長輩黎講.

佢地根本就唔明白D年青人點諗..

乖過隻綿羊就叫做好,做事唔符合佢個套就要罵同罰..

對於出去見朋友/傾電話/夜訓等等事情,

佢地往往用N年前既方式去應對..

唔準,唔準同埋.....唔準

 

其實,點解唔試下有限度放寬??

可以考慮下同個仔女傾個上限係點..

但係佢地既思維往往係反對.

佢地期望壓倒性地迫使仔女屈服/服從.

但係實際上佢地又無法令仔女完全跟晒佢地咁做..

 

有一次我嘗試聽個家長同個細路講佢地既立場,

我發現雙方根本都唔理解對方既立場,

各說各話, 卻無有建設的交流.

結果差D談判破裂,對罵完事..

 

我很欣賞我的姑丈,每當我同家人吵架,

我都會搵佢訴苦, 佢唔會要我屈服,

佢反而會同我傾,聽我講我到底諗緊D咩..

我未必次次都接受佢既想法,

但我會好願意同佢講我既想法..

 

其實年齡唔同睇野自然會有差異..

最重要其實係大家有傾有講..

或者最後大家既想法真係差天共地,

但係起碼大家知道彼此立場,

可以試下傾一個大家ok既方案..

傾都唔傾,咁就一定死硬..

 

尋晚聽到一位母親提及佢同兒子的相處有一些難關..

我聽得出佢語氣所流露出的憂心..

個下我好想將我的見解同佢分享..

可惜timing不對只係傾左幾句..

 

唔知我將來會唔會有機會接觸更多呢D事情呢..

話唔定我可以加入家庭牧區XD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...