2013年3月18日 星期一

再見沈佳宜2 : 談信仰和價值


除左傾愛情, 我同沈佳宜有好多時間傾其他野..
例如信仰,以及對事情的看法..
一向我都不熱衷於在未信的朋輩中主動提起信仰..
最多都係講幾句.
除非我地有番咁上下熟絡啦..

唔講既原因係我不想在唔岩的timing講呢D野..
除非人地有意願去了解更多.
而有趣的是, 同我熟既人總會在同我見面時講起信仰.
可能係因為同我fd既人見面時都係傾心事吧~
(我有個朋友話唔知點解見到我總係會想傾呢D野 HEHE )

呢排見到沈佳宜, 我和她分享了神如何帶領我的大專大學生活.
而我在讀書生活所經歷的亦是分享的重心.
我地有機會去傾多D大家到底點睇天地之間的主宰,大學的意義等等..
有時,佢會問一D幾正的問題.
"你點知你所諗的係神既意思?"
"點解神唔令所有人都乖乖地信佢?"
係傾談的過程中, 我可以重整自己的思緒,
將一些平時不會想的東西好好咁組織..

耶穌命令門徒要將福音廣傳..
依加我會更明白當中的另一好處.
當門徒向別人傳福音時,佢同時亦都被造就.
門徒有機會在傾談的過程中與不同的人交流/被挑戰,
並在解釋自己的想法時再度增強自己的信念.
信仰唯有經過行動及被挑戰,才會變得夠穩固,
沒有穩固的根基, 就會好易被洪流衝擊成功..

我諗呢個世代青少年人要面對的一個重大挑戰是selection..
不論是對資料還是信念價值..
依家有無數的學說,數之不盡的資料在網上世界.
我地唔係唔夠資料,而係太多...
以致有不少人在巨浪中被掩沒.
我地的腦袋在寵物相片/親密合照/旅行令相等等資訊下耗盡精力..
反而沒有足夠的時間心機去思考與我們切身的事情..
例如生命的意義,工作的目標,自己的信念等等.
我地好易用忙作為理由, 但係我地卻有時間去做其他事情..

呢幾個月同朋友四出到不同地方行山,
我發覺自己的心胸在不知不覺中拓展了很多..
商場不再是行街的唯一選擇;
行街睇戲食飯不再是放假唯一可以做的事情.
我們可以在田野山林中呼吸新鮮空氣,
在美麗景色中放空自己.
(講講下我又想再plan下次既路線..HEHE)

我諗,我地真係要在合適的時間暫時脫離一下日常的生活作息,
好好咁去親近上帝, 比自己的心靈有一D 休息&自省的時間..
否則的話,人只會在人海中繼續被教導自己應該點行..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...