2013年3月31日 星期日

再見沈佳宜3 : 中環價值的腐蝕

 

3月發生好多事非常值得記低,不過我冇時間打晒係呢度...

有D見聞寫左係講道筆記度,希望之後有時間打番係度啦..@@

 

之前約左最忙好友同沈佳宜一齊食飯..

因為好耐以前搵過最忙好友出馬幫佢補習..

食完飯之後沈佳宜問左一個問題 :

"最忙好友會唔會做左中環價值既信徒架?"

佢擔心呢位人兄會慢慢比金錢,成就等等價值所影響..

個下我好淡定咁同佢講一定唔會.

 

中環價值係乜?

我認為是金錢萬能論..

人以為賺多少錢完全反映一個人的價值,

賺唔到錢的就係失敗者..

而人可以用錢達成到一切想做的事..

四仔主義應該係中環價值幾適切的形容--有車,有樓,老有婆,有仔女.

 

理論上對基督徒黎講, 追求錢財應該不是其目標..

點解?  因為聖經講得好清楚,

我地在地上既召命不是賺錢或者上位,

而係要在地上傳揚耶穌的名.

如果有心尋求信仰, 自然會得出上述的想法.

 

經過大學呢幾年既日子, 基督徒理應建立了一套價值觀,

特別係行事為人的準則,人生的目標等等..

而我相信最忙好友是其中一個建立了個人立場的人..

(日天亦係另一個~~ )

作為一直係佢隔離食花生既我,

看到大學校園與及服侍點樣塑造佢的價值觀..

這並不是突然而來的,

而是經過一點一滴慢慢建立的.

 

我既理解係, 神好願意向人啟示佢既主意..

當人願意俯伏參與神的計劃,

衪就會話佢既旨意比人知..

(你都冇興趣,講比你聽都晒氣啦,係咪?)

正因為我地都明白神既一些心意,

所以更加不會咁易受其他價值所腐蝕.

或者職場會帶來很大的衝擊,

但我相信我們必定能戰勝的.

起碼依家既我是如此相信.

十年之後會點? 廿年之後會點?

我不知道..

我當然希望的是我們能持守主道到死個日啦..

 

不過,似乎唔係個個都會有呢套想法呢.

大學呢幾年,令我們每個的想法有了很大的改變..

神的心意未必係排行第一的價值..

大家點睇事物的角度似乎比以前差別更大..

或者要到五年後先睇得出有咩唔同..

 

講起工作, 諗起尚在搵工的我..

我真係好想搵到一份合適的工作呢..

最好唔會影響我番教會/距離家唔會超級遠/份工有挑戰性...

有一份工好想見得成, 希望Easter之後盡快約到interview啦~

 

PS  最後都係比沈佳宜發現左我係呢度提起佢,

佢知道左之後呆左幾秒..

原來有D野佢一直都唔知的..  HAHA

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...