2013年3月2日 星期六

失落了的互為肢體之道 1 : 互為肢體





人們渴望重新發現真正的群體.
我們已經有足夠的孤單,獨立和競爭了.
(Jean Vanier)

我賜給你們一條新命令,乃是叫你們彼此相愛;
我怎樣愛你們,你們也要怎樣彼此相愛.
(約13:34)

聖經中耶穌並沒有花太多時間教門徒建立教會,
相反,衪以身作則教他們怎樣成為教會.
呢本小書頁數不多,但當中的內容深深地感動我..
之前我曾經睇過呢本書一次,
但係今次帶住更多的經歷去閱讀,感覺非常不同..
此書其實只是不斷重複聖經中要我們去遵守的東西,如彼此相愛..
但內文更多的是作者挑戰讀者如何看待熟到不得了的經文..

係教會,我們被教導要像主耶穌那樣去愛身邊的人.
行動上我地會跟住做,但係我們有冇用主的心腸去對人?
人力有時而窮, 信徒服侍得好攰既其中一個主因,
或者就正正係因為我們試圖用自己有限的愛去服侍/滿足無限的需要..
人期待付出後會有成果,有回報..不論是心理上或是物質上..
結果,一些事奉者會越做越攰,覺得自己做既野好似冇果效,事奉群體好似冇改變......
會唔會因為我地太在乎成果,以致忘掉了信奉的真義?
話說耶穌臨被殺之前,門徒紛紛向主要求要得到神國度中最高的位置..
係人既角度黎講,耶穌應該幾失敗,教左咁多年D門徒都仲係咁..
但係神並冇責怪班門徒,而係在之後親自示範一個重要的功課..
誰願為首,就當作眾人的僕人.
耶穌著眼的不是有幾多人信主,背左幾多聖經...etc.
而係希望以身作則讓門徒明白甚麼是活在愛中&有真誠的生命..
而主的教導讓呢班人之後幾十年的生命變得不再一樣..
如果我們用這份眼光去睇服侍, 會唔會有不同的想法?

有人話我地係一隻隻刺蝟,大家都試圖互相依偎取暖,
可惜大家都被對方的刺所弄傷..
這似乎係無解題目,其實係有一個solution的 -----
"我們愛,因為神先愛我們."
無窮無盡的愛是始於上帝,而非人的內心.
當我們因為得到神的愛而願意多走一步去接觸人,
關係就在不知不覺之間建立..

睇緊呢本書時, 我突然想send whatsapp 比一D人..
估我唔到的係,大多數人都好快覆我..
大家會同我講佢最近點..
當大家聚焦在自己的忙碌時, 冇人會關心大家,
人人都只係會focus係自己的事情上面..
但當人將目光對焦在其他人身上, 無數的linkage會不斷湧現.
你會發覺A的家人有呢樣需要,B自已正在經歷某些事情...
互為肢體,不應該是大家圍埋係一間房講自己點然後散band,
而應該係讓關係於生活中成長..
而這需要信徒對別人有興趣..
可能個個都係講番工好攰,但我地會否願意多走一步去了解佢背後的心事?

TBC

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...