2012年11月2日 星期五

敗於大象之下



敗於大象之下的我, 要承受隨之而來的後果.
一個我好難頂得順的後果.
真係好難受呢..

我很想對你訴說我有多麼失敗,
我說要倚靠你,但我做得唔好..
我以為我搞得掂,跟住就奶野..
對不起... 天父爸爸..
我應該會頹好一陣子吧..

----------------------

如果這樣是比較好的話, 我只好接受.
要不是責任,或者我會想試試做一件一直冇做的事..
做左,會否對自己好一點?
但做左,又可能有負所托..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...